Snööö......

Publicerad 2014-03-18 08:51:00 i Allmänt,

Tidigt i morse när jag vaknade och hade värk i kroppen så slog jag på mobilen för att kolla tiden. Vädret på den visade en stor sol bakom ett litet moln, men när man vek om persiennerna så vräkte snön ner. Så kroppen hade rätt, jag har nu slutat med alla mina mediciner för att se om alla mina symtom kan vara biverkningar. Äter mycket grönsaker, frukt inget socker eller vitt mjöl. Börjar dagen med att dricka kokt vatten och resten av dagen dricker jag minst två liter rumsvarmt citronvatten. Försöker på alla sätt att rena min kropp och väntar nu på ett samtal från vårdcentralen. Hur min väg framöver ser ut får vi se antingen är säsongen redan slut innan den började eller så hänger man i och åker norröver.
Den här bilden är från vägen ut mot Roxnäs udde i morse. Isen på Runn har inte riktigt gett sig överallt eller så är det nyis då vi haft lite minusgrader sista tiden. Man undrar också om det blir någon Sälen Cup i år och det är nog isarna som bestämmer det, för snö verkar det finnas i fjällen. Såg igår på Facebook att Trysil Cup skall gå enligt planerna, roligt och den har jag aldrig varit på. Men som sagt min kropp får bestämma vilka steg som jag skall ta, kanske går ut och bygger ett snöslott,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela