Flera medaljer.....

Publicerad 2014-11-10 19:02:58 i Allmänt,

Passade på att fotografera mammas medaljer ifrån Södertälje Sfk och katter som var pris till segraren i Stormete.
Stormete började året 1971 och var interna tävlingar i mete. Det här är mammas och pappas katter.
Har min syster här på besök som just nu sitter och småskrattar i soffan när hon kollar in gamla foton från 1968- 1972. Många roliga minnen och personer från pappas 50-årsdag, hennes barn när de var små och mycket annat skoj. I morgon blir det lite mer om fiske och annat ifrån året 1971.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela