Positivt tänkande....

Publicerad 2015-01-14 19:55:34 i Allmänt,

Ja, efter att varit riktigt förbannad några dagar så beslutade jag att ta bort ett tidigare inlägg från i morse. Vill inte sprida en massa negativa tankar eller insändare eller på annat sätt förmedla dåliga "vibbar". Nu så gäller det att tänka positivt och få in glädjen igen, då blir allt så mycket lättare. För er som vill läsa om SM i pimpel så kommer vår hemsida här igen. www.pimpelsm2014.se
 
Idag så har det varit en pimpeltävling på Runn vid Källviken och högsta vikt var 5,8 kilo. Det var nog bra för fisket att snön kom i helgen, då kanske inte abborrarna är så skygga. Det finns hopp om bra vikter till SM och så småningom kommer jag skriva lite om mina tips på pirk och krok. Beträffande tävlingsvattnet i Falun på lördagen så har jag inte tävlat där så mycket, men återkommer en annan dag. Det var allt för i kväll, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela