Peace and Love 2016....

Publicerad 2016-04-27 18:03:23 i Allmänt,

Peace and Love, är ju något som alla behöver och framförallt världen.Jag kommer för första gången besöka festivalen i sommar......trots att jag bor i Borlänge och även under många år bott med gångavständ till festivalen. Så har jag aldrig varit där, men i år blir det premiär. Vi får se om det det blir flytt och gångavstånd innan det är dags.....
Min intution när Marina och jag åkte till mässan i Rättvik i söndags så var det för att köpa en ny sten. det tog lång tid och många varv runt på mässan innan jag såg den. Det var en en karneol som var som ett hjärta, en orange sten som tar bort dåliga energier och bra för kreaktiviteten, styrka ,lugn och ro. Bra för mig, här med mina speciella örhängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela