God fortsättning.....

Publicerad 2016-12-25 17:59:00 i Allmänt,

God fortsättning på Julen. Idag har jag bjudit på lunch här hemma och sedan blev det julklappsutdelning.Plötsligt händer det....Nej, inte denna gång heller. Brukar lägga varsin lott på tallrikarna, men glömde det i år. Så nu har jag skrapat alla själv, och det blev 90:- i vinst. Löser in den och redovisar de nya lotterna för familjen. Än finns chansen kvar och vi delar.
Mysig dag med sönerna, sonhustru, trolovade, barnbarn och f.d svärmor. Många julklappar till barnen och jag fick också några fina foton, trisslotter, blommor och specialkaffe.Tyvärr så jobbade barnbarnens mamma och kunde inte vara med i år.
Överst bröllopsfoto på Pantea och Niklas så fint, mörka moln i bakgrunden som drog in senare på kvällen med åska och ösregn. Sedan ett härligt foto på Dennis och Tuva, syskonkärlek.
Tuva och jag delade ut julklapparna, för någon tomte hade vi inte. Nu är allt över och alla har åkt hem, så nu är tomtemor trött......
 
 
Tuva gillade luciorna med tärnor och stjärngossar så jag läste upp för henne vem hennes pappa Stefan gjort som liten.De övriga var gjorda av Mikael och Niklas.
Så God fortsättning, och skitfiske till Er som skall ut och pimpla i morgon........Jag fortsätter att kurera mig innan min egna premiär på isen för denna vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela