Färdigpimplat......

Publicerad 2017-04-09 10:42:11 i Allmänt,

Ja, nu är det färdigpimplat för min del. Visste sedan tidigare att det var inställt på Venjan på påskdagen.
Det kom även besked om att OS-pimpeln, på Hamra är inställd.Lös isörja överst och bara 20 cm stöpis, som minskat fort de senaste dagarna.
Även Sälen Cup som det var tänkt att den skulle arrangeras igen,  har man varit tvungen att ställa in.
Hade ju varit roligt att åka till Jämtland över påsken, men man kan inte vara överallt.
Nu blir det påsklunch här hemma istället, det var längesedan som vi träffades allihop. Blir ju gärna så när man fiskar på helgerna och barnen jobbar skift eller borta i veckorna.
Nu fokuserar vi på fred och kärlek, trots det tråkiga som hände i fredags. Vi lever på vår planet jorden och vi är ett folk......så tänk positivt.Var rädda om varandra, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela