Strålande tider.....

Publicerad 2017-03-10 18:31:00 i Allmänt,

Strålande tider....härliga tider, med två  mästerskap denna helg. Med strålande sol idag och samma väder har de lovat till i morgon, så kommer det bli härligt.
Falumästerskap i morgon med start vid Roxnäs,Runn och Borlängemästerskap på Ösjön,Ornäs. Roliga sjöar och det väntas bli många tävlande. 
Enligt tidigare uppgift 40-50 cm tjock is och 10 cm snö, som troligtvis har packat ihop sig, då vi haft plusgrader några dagar.Nu hoppas vi på flera minusgrader till natten så att snön fryser fast, så vi slipper broddar.
Morgondagens tävling ingår ju även i pimpelsports cup, så vi får hoppas på många deltagare, så de i toppen får många poäng.
Igår kom min syster Monica hit, så idag har vi klarat av shopingrundan på kupolen och stan. Vi sparade alla pengar, bra.
Så nu laddar vi upp med skidskytte och Let's dance på TV, så se upp i morgon, tillsammans är vi starka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela