Inget fiske.....

Publicerad 2018-04-07 13:41:29 i Allmänt,

Inget fiske för mig den här helgen. Håller på och röjer här hemma innan jag kontaktar mäklare. Lägger ut lite prylar på en säljsida,annars så  åker de på soptippen eller skänkes.
Plusgrader ute men fortfarande en kall vind. Snön har sjunkit ihop mycket, men långt kvar innan den försvinner.
Idag avgörs SM i mormyska uppe i Sveg, Skitfiske till alla som är med.
Jag önskar att försäljningen av lägenheten går fort och kommande flytt blir smidig, längtar.😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela