Premiär först på lördag.....

Publicerad 2019-01-15 16:53:29 i Allmänt,

Min premiär blir först på lördag i Smedjebacken och DM-serie 1. Hade tänkt varit med på Borlänge SFK:s  onsdagstävling i morgon. Så jag ringde telefonsvararen, men tävlingen var flyttad till idag och då hade jag annat inplanerat.
Jag har haft en bra helg i Dvärsätt, med storm, snöfall och sol. Väldigt halt ute så mina fiskestövlarna med broddar på satt inte iväg en.
 Kanske berättar mer om kursen en annan dag, och den har varit givande och lärorik. Storsjön nedan har inte lagt och den snurrande virveln fryser aldrig till.
Märkliga rötter på en björk vi gick förbi. 
 
Jag har nu städat bort julen och det var visst en hel del tomtar och kulor i granen.
 
I morgon blir det att putsa pirkar och kolla upp linorna på pimpelspön. Det skall bli kul att komma igång. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela