Fiskfri......

Publicerad 2017-03-18 21:32:17 i Allmänt,

Jag idag var en fiskfri dag, vilken tur att jag inte var på isen.
Nej, idag tillbringade jag på Rommehed, Borlänge tillsammans med 12 likasinnade kvinnor. Vi lärde oss mer om "häxkonster" och ett nytt årshjul. Vi firade kommande vår och vårdagjämning och pratade om Imbolc, ljusets högtid som var i början av Februari.
Trumresor och korta meditationer med olika tema. Så nu är jag påfylld med nya energier, precis vad jag behöver till kommande tävlingar framöver.
Fler tips för att göra "spells" och det är något jag inom kort kommer att göra."Put a spell on something" jag är lycklig lottad som har förmågan.
Tacksam att min väninna Joanna leder oss till ett rikare och spännande liv och vi bearbetar livet som gör oss starkare.
Nu ser jag framåt och trappar upp den mentala och fysiska träningen inför SM i pimpel i Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela