Många roliga tävlingar....

Publicerad 2017-03-03 13:41:28 i Allmänt,

Det är många roliga pimpeltävlingar till helgen, men för mig blir det vila och drömmer mig tillbaka.
 
På lördag finns ju tävling i Insjön och Mållongen, och till Mållongen åkte vi gärna när jag bodde i Södertälje. Då arrangerade en Finsk förening. Nu var det längesedan jag var dit, och med en värkande rygg så blir det vila.
På söndag så är det tävling vid Fånö, Enköping också en intressant tävling och chans att träna lite "Mälarfiske".Sedan har Linghed tävling på sjön Liljan på söndag.
Nej, nu laddar jag inför nästa helg med  Falu och Borlängemästerkapen, det ska bli roligt.
Ha en trevlig helg och skitfiske på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela