Vårdagjämning.......

Publicerad 2019-03-21 08:50:50 i Allmänt,

Vårdagjämning igår och nu blir dagarna bara längre, skönt. Våren är på gång och snön smälter snabbt. Men som tävlingsfiskare vill man ju att isarna håller länge. Min hand läker fint och är inte så svullen längre. Tacksam att jag kan ge mig själv healing och även bett vänner om hjälp. Inlägget på Facebook med min hand i paket har jag tagit bort. Tack alla som skrev och gillade läget.👍 Nu tänker vi bara positiva tankar.
 
Skrev ju tidigare att prisutdelningarna var sena, men de var inom rätt tid, sett från när siste man/ kvinna vägde in. Ber om ursäkt för för det. Alla var väl trötta och blöta och då tycker man väl att det tar tid.😉
Vårdagjämning är en av de åtta högtider som jag firar med en ceremoni. Har ju vilat hela veckan så det fick bli inomhus i månens sken. Ikväll blir månen helt full igen och då sover jag nog med öppna persienner för att tanka hem energi.
Trumman får precis som jag vila några dagar till. I morgon berättar jag om mina hästar. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela