Tillägg Nordiska 1988.....

Publicerad 2014-02-05 14:17:38 i Allmänt,

Jag tänkte att man kunde kanske läsa resultatlistan, men vill nämna alla svenska deltagare. Damklassen vet ni redan och så här gick det för våra herrar och juniorer. Herr 4 Jörgen Johansson 496 gram,7 Levi Svedberg 123 gram, och 8 Bengt-Ole Boman 106 gram. Juniorer 5 Magnus Danielsson 363 gram, 7 Kent Olsson 175 gram och 9 Jan-Erik Stange 47 gram. Segrare i herrklassen Jan Leirud Norge 1171 gram, damklassen Marit Anderssen Norge 1271 gram och juniorer Sami Kainulainen Finland 1411 gram och dagens högsta vikt. I morgon blir det mer SM-prat, nu ska jag packa upp alla SM-medaljer som jag hämtat ut från posten och kolla så att allt stämmer enligt alla planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela