SM-märken.....

Publicerad 2014-01-27 10:15:00 i Allmänt,

Det har blivit en del SM-märken genom åren, och som junior så sydde jag fast dem på min anorak. Sedan hamnade de på min träkont och sedan på min plastkont. Den är nu full så några fler märken får jag inte på, och en del är väldigt slitna. Märket från 1971 har helt gått sönder och jag har då försökt sy ett likadant. Vet inte om det går att få tag på nya, för de som är slitna, och om klubbarna ens finns kvar. Det har jag inte ens undersökt, vet i alla fall att jag fick ett nytt från 1977 av familjen Rosén, Ulricehamn.
I morgon talar jag om året 2000, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela