Trosa i morn.....

Publicerad 2015-05-13 21:07:45 i Allmänt,

Sitter hos syrran Monika i Strängnäs och  vi har kollat in halv åtta hos mig,med mästerkocken Martin.Såg ju gott ut och i ledningen tills i morgon.Han vinner nog......Jag blev bjuden på ungsstekt lax,pressad potatis och wookade grönsaker,mums. Nu en Martini och Sveriges yngsta mästerkock.Ojoj duktiga barn i köket.
I morgon skall vi åka till Trosa på mete,det är ju första metardagen i morgon.Vi får åka med Robban Horvath,rapport kommer i morgonkväll,
tror jag.
Jag har inte metat i Trosaån sedan slutet av 80-talet och det ska bli spännande.Naglarna lackade i mörkt vinröd,då syns inte jorden från masken,hihi.
Litet resekitt är med,kvast,trollstav,salvia,fjäder,pendel,tarotkort, tändare,stenar,gudinna m.m. Vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela