Mete med barnbarnet......

Publicerad 2015-11-11 10:44:13 i Allmänt,

Under några dagar i Juli så var barnbarnet Dennis hos mig. Vi myste med att gå på bio och se Miniorerna och det var riktigt roligt med mycket 60-talsmusik och med alla tillbehör, som chips, godis och läsk.
 
 
Vi var också ute och metade och innan jag ens hade fått upp mitt spö så hade Dennis redan fått 5 stycken mörtar. Han jublade förstås, alltid roligt att slå farmor.
Vi provade flera platser och Dennis fick hela tiden mer än mig, roligt och naturligtvis hade vi med fika också. 
Man måste ju få belöning när man är duktig, så sedan orkade vi fiska lite till.
 
Vi fick i alla fall ihop till kräftbete som de sedan kunde använda när de la ut sina burar, hos mormor och morfar.
 
Lite segt att blogga igen, men snart kommer jag nog in i rutinerna igen, hörs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela