En vecka går fort.....

Publicerad 2016-12-05 17:29:36 i Allmänt,

En vecka går fort och jag har nog kommit in i normala rutiner igen.Men har lite svårt för kylan, både inne och ute.Härligt med tända ljus nu när det är så mörkt.
Har ju varit hemma en vecka nu och sovit ikapp tiden. Trodde att det skulle vara lättare att åka ikapp tiden, men har vaknat otroligt tidigt varje morgon. Sovit sen middag och ändå suttit i soffan och somnat varje kväll.
Haha, man är väl ingen ungdom längre.
 
Hämtade ju kaninskinn förra veckan som nu ligger i bad. Skall ta mig i kragen och sy de där handskarna som jag tänkt så länge. Jag har en plan.....
 
I fredags så var Niklas och jag till veterinären med hans katt Chilla som bor hos mig.Hon fick följa med hem igen och äter foder med medecin i. Hade lite för höga njurvärden och får en ny chans. Svårt det där med djur som inte kan tala om hur de mår.
 
Idag kom kallelsen till vårt årsmöte i Borlänge SFK, och det var i "grevens tid". Det kommer att hållas 14/12 i Stranbro bygdegård där vi brukar vara.Så medlemmar, hoppas vi syns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela