Gott Nytt År!.......

Publicerad 2016-12-31 15:26:00 i Allmänt,

 
Gott Nytt År önskar jag alla bloggläsare och ett nytt fiskeår. Hoppas verkligen att min förkylning, som tagit om, ger sig snart. Inte mycket till ork kvar, f...n jag som mådde så bra och tränade så mycket i Thailand. Både med promenader och långa vattengymnastikpass i poolen.Nu gäller det att ta nya tag när jag blir frisk, säsongen är lång.
 
 Tomten har rest hem och här plockas inga julsaker bort förrän 13 Januari. Mina pimpelspö, krokar och revar är väl fulla av spindelnät för jag  har inte sett åt dem sedan i april. Men hoppas att känslan infinner sig snabbt, och putstrasorna åker fram.
 
 
Det blir inget fiske för min del i morgon på Ösjön och Nyårsnappet, men kanske att jag åker ut och kollar.
Skitfiske till er som skall fiska och kör försiktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela