Bråttom....

Publicerad 2016-03-15 07:31:00 i Allmänt,

I gårkväll när jag satt och skrev om Borlängemästerskapet så var jag nog både trött och hade allt för bråttom. Antingen håller jag på att bli senil eller ordblind hehe. Tyckte att jag läste igenom texten flera gånger innan jag skickade iväg den, men det fanns ovanligt många stavfel och även siffror fel då Britt från Enköping fått över 33 kilo.
Det var en hektisk dag igår från att ha varit en lugn morgon med frukost med syrran innan hon åkte hem mot Strängnäs.Beställde nya fiskebyxor, då de jag nu har börjar vara lite för varma i vårsolen. Sedan var jag iväg till Norsbo för att hämta kaninskinn och tassar som jag fixar lite med. Efter att varit med runt till några av utställiningskaninerna och sett hur det går till när de får mat så gick vi in. Klippte Eva och lekte lite med Ronja deras lilla taxvalp.Innan jag for vidare till Borlänge för att köpa nya fiskestövlar och kolla på en lägenhet.
Återkommer senare med Falumästerskapet.
 
 
Den här killen hämtades i höstas ifrån Frankrike och är lika snygg som en viss fransk skidskytt. Han kommer snart att få en fästmö och då blir de snart många fler snyggingar........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela