Slokhatt eller.....

Publicerad 2016-05-03 21:11:32 i Allmänt,

Javisst så närmar sig metarsäsongen med stormsteg, med premiär på torsdag och Trosametet. Jag skall ju återlämna keramikabborren och hoppas att den efter tävlingen får följa med hem.
Sen var det där med vad man ska ha på huvudet. Om  solen skiner bör man nog ha någonting så man inte får solsting. Blåser det så går slokhatten bort- Det skulle bli fint nu framöver och Trosaån mynnar ju ut i havet så om det blåser , så är det nog kalla vindar. Skippar nog slokhattarna.
Turkos ala`Thailand....
Fiskargubben!
En Svullo, kanske....
Svart/vit med brätte...
Grön variant med inbyggt myggnät.....
Ljus slokhatt i"filt", blir nog för varmt....
Kammoflage...
Några kepsar....
Ja, det blir nog bra, är i alla fall laddad och idag har jag fått lite extra förstärkning av materialet.Vi ses på torsdag. Kör försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela