Blommor och bin.......

Publicerad 2016-11-22 10:22:31 i Allmänt,

Så underbart att se alla vackra blommor, växter och träd här.Det har ju regnat mycket här denna höst som gör att det är ovanligt grönt överallt.
De här bilderna ovan är från vår altan och nedan kommer lite buskar och palmer från trädgårde
 
 
Hibiskusblommorna på den stora busken blommar bara en dag.
 
 
Bin,getingar och humlor är mycket större här än hemma. Sedan finns det en sorts geting eller bi som borrar sig in i trätaket vid sittplatsen vid poolen.
 
Annars så kan vi alla fyra ,sagan om blommor och bin.Hörs en annan dag och avslutar med lite mer bilder ifrån nationalparken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela