Insnöad.....

Publicerad 2017-01-04 13:12:00 i Allmänt,

Insnöad, ja så känns det. Har inte varit och handlat mat sedan före jul och endast en sväng med bilen i torsdags när jag var till doktorn.
Det kommer inte bli någon premiär för mig till helgen heller. Enligt prognosen så skall det bli 23 grader kallt på fredag och lördag. Igår och i natt har vi fått över 20 centimeter snö och nu vräker det ner ute igen. Som tur är så är det lätt pudersnö så det är lätt att skotta.
Såg på Facebook att vårt DM 4 och lagtävlingen i pimpel som Ovansiljan Sfk arrangerar har flyttats från lördag 25/2 till söndag 26/2. Borlänge Sfk:s tävling mot cancer är också flyttad från söndag 26/2 till lördag 25/2.
Ha det bra och kör försiktigt.
 
Nu några timmar senare så är prognosen fredag -11 och lördag -4 grader....som vanligt när det gäller vädret så får man titta ut genom fönstret och kolla vädret och termometern.
Ha de ......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela