Ruggugglan.....

Publicerad 2017-01-24 13:22:03 i Allmänt,

Ruggugglan är en revy i Falun som i år firar 10 år och gör sista uppsättningen.Det handlar om ett gäng pensionärer på ett hem, och varje år är det olika tema. Men nu är det "Färdigruggat på pensionärshemmet Ruggugglan."
 
Utav alla 10 revyer så har jag sett de 7 senaste. I år så var jag och barnens farmor Elna och såg revyn i fredags.En trevlig kväll med mycket skratt.
 
Själv så firar jag 50 år som tävlingsfiskare inom pimpel och i större sammanhang. Kommer att skriva om det nu i veckan. Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela