Dagen F.......

Publicerad 2018-04-26 13:55:00 i Allmänt,

Inte dagen D utan dagen F, som i fotografering. Är ju på väg att sälja min bostadsrätt och flytta till hyreslägenhet. Det är 30 år sedan jag bara hyrde och då i Södertälje, Lina Hage. Skälet att jag då flyttade och köpte bostadsrättsradhus i Nyköping, var att min då äldste son Stefan, fick ett stålrör i huvudet, av en yngre utländsk grabb, som vi fick tag i och följde med hem. Hans mamma kunde ingen svenska, så en syster tolkade.
Hon förklarade att han, grabben var så bråkig så han fick inte vara inne.....
Då beslutade jag och min särbo, Niklas pappa att flytta till Nyköping, då han också blivit värvad av bangolfklubben och tävlade på elitnivå.
 
Det har varit en hektisk tid här med rensning och packning av diverse prylar. Är ju kräfta och en ekorre som samlat på mig genom åren, och när mamma dog blev det en hel del därifrån.
Mäklare här i måndags och som påtalade vad jag skulle åtgärda inför fotografering. Idag kom mäklare och fotograf och hon var imponerad av allt jag rensat bort.❤
Köpte rosor på icamaxi igår för att förstärka intrycken och i morse, nickade flera.Det var bara att klippa av dem och lägga i en skål med vatten.😉
Mäklaren och fotografen kom och tyckte att det mesta såg bra ut.
Nu återstår publicering och visning, men då är jag inte hemma, lika bra det. Vi hörs, nästa gång skriver jag om Trosametet 2017.😊😎
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela