Stockholm i mitt hjärta...

Publicerad 2018-02-09 12:51:57 i Allmänt,

Stockholm i mitt hjärta......ja den låten hade Niklas letat fram och spelade när han hämtade mig inför stora DM förra året. Jag bara jublade vilken bra start på dagen.
Förutsättningarna var att vara bland de tre bästa. Barbro ledde serien och  var redan klar. Jag lyckades efter ett trögt fiske på Kättbosjön, bli tvåa. Gissa om jag blev glad. 
Nu är vi på väg och jag får åka med John och Lillemor, från Falun.
Jag var lite tidigt ute och åkte förbi vid Roxnäs udde, en fantastisk fin dag.
 
Det lär väl bli en hel del taktiksnack ikväll och skönt att komma fram i god tid. Vi hörs😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela