Ännu osäkert.....

Publicerad 2018-03-23 16:22:14 i Allmänt,

Det är osäkert om det blir något fiske för mig i helgen. Mår ju i alla fall bättre, men nästa helg blir jobbig med fyra tävlingar på rad.Men ska bli så roligt att få tävla i Södermanland igen. Mer om det nästa vecka.
 
Finns ju många trevliga tävlingar i helgen Kilaforsnappet, Vad såg södra Barken och Ejen.Hade tänkt åka till Ejen, men finns lite annat att pyssla med här hemma.
På söndag var det planerat för OS med start på Sollerön. Det beror på rapporter om förhållanden på isen och skjuts dit. Vi får se.
Det blev en kortare promenad i dag, vågade mig inte ner i skoterspåren. Vi har ju haft många dagar nu med sol, så snön smälter snabbt och sjunker ihop. 
Det som göms i snö.......märkligt att man inte kan plocka upp efter sin hund. Nu förstår jag varför det växer så mycket blommor utmed den här vägen.😉
Igår var jag och skrev kontrakt på en lägenhet, så det blev lite bubbel när jag kom hem. Inflyttning i sommar så nu får jag sätta fart att packa undan en massa saker. Niklas ska hjälpa mig att måla ett av rummen, innan jag tar kontakt med mäklare. Ja, mycket jobb framöver men roligt.
Tacksam att livet flyter på och vi får se om vi ses på Siljan på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela