Sommaren är kort........

Publicerad 2019-08-29 12:06:37 i Allmänt,

Sommaren är kort, det mesta regnar bort.......Kan hålla med lite om det med alla väderomslag som varit. Det var väldigt längesedan som jag skrev nu. Det hör ihop med vädret och planeter som går fram och retrograd om vart annat. Är man då som jag  känslig och har reumatisk muskelvärk, så blir det jobbigt. Hört även många som är trötta, så det lär bli en lång höst och vinter. Man får passa på att tanka lite D-vitaminer så fort solen tittar fram.
 
Hur som helst har det varit en händelserik sommar för mig som fyllt pensionär, midsommar med ångbåten Domnarfvet, varit  på många utflykter, Peace and Love, fotboll, stort bröllop och fiskeguidning med Ronny Ande'n, och mycket annat skoj.
 
Så jag får tacka alla som varit in och kikat på bloggen under sommaren. Nu kommer jag framöver att skriva om de olika händelserna. Så hörs igen i morgon.😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela