Telefonsvarare......

Publicerad 2019-12-19 15:12:00 i Allmänt,

Nu är Borlänge Sportfiskeklubbs telefonsvarare igång. OBS! Nytt nummer som liknar det gamla....072-2396445.
 
Det är från och med nu jag som talar in meddelanden. Vill man ha med något så ring eller skicka sms på 070-5092220.
Jag talar in nya meddelanden på måndagar om det finns några eller vid ändringar t.ex inställda tävlingar, eller annan startplats.
 
Det finns inga tävlingar här i närheten kommande helg. Det har varit en mild höst och början på vintern. Plusgrader, regn och blåst hör till vardagen. Vi har haft lite snö som tinat och regnat bort.
 
Lucia firades i lugn och ro, har varit förkyld med hög feber och sovit mycket sista tiden. En mörk tid  nu, men på lördag vänder det och det blir ljusare igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela