Brr.... .

Publicerad 2019-02-04 08:23:56 i Allmänt,

Brrr, minus 19 grader nu på morgonen och i veckan kommer det mer snö.
Det börjar bli jobbigt på sjöarna runt Borlänge. Kjell och Ellen som håller i våra veckotävlingar, som de lagt på tisdagar, meddelar nu att de ställer in tills vidare.
Onsdagen den 13/2 kör Linda-Maria och Finn tävling i Borlänges regi på Hyen, Hysta. Ring alltid vår telefonsvarare 0243-239644 för information.
Torsåkers Amatörfiskeklubb arrangerar nästa vecka tävlingar, se ovan.Den kallar de Kurt Bruhas pimpeltävling, fick höra att han avlidit för ett tag sedan, 82 år gammal. Ännu en av de kända fiskeprofilerna har lämnat oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela