Händer mycket nu.....

Publicerad 2019-02-02 15:22:05 i Allmänt,

Det händer mycket nu, men det är bara roligt. Mindre roligt är väl all snö som kommit och mer ska det bli. Skönt att ha varmgarage, när snöhögarna växer.
 
Igår kväll var Elna och jag på Borlängerevyn, Valfritt och idag kör de sista föreställningen. Roligt att få skratta och de är så duktiga. När föreställningen var slut delades det ut diplom till flera som varit med i revysvängen i 10, 20, 30 och 45 år till Kicki som håller i alla trådar.
 
 
Idag har jag varit  på mässa, med andligt innehåll och massage och healing, tattoo m.m.
 Efter det åkte jag ut och kollade på inomhusfotboll, Amsbergscupen. Det är Niklas klubb som arrangerar, jag hann se två av hans matcher innan jag åkte vidare. Den första slutade oavgjort, men Niklas blev brutalt fälld och fick gå med ispåse på hälen. Men var med på nästa match som slutade 5-1 till dem. Vet inte om de går till final, men den spelas 17.00. Idag fick han vara kapten, vilken ära.😊
 
Ikväll skulle vi ha en spelkväll med två av mina grabbar och deras tjejer. Men sjukdom ställer till det, vi får se om Niklas med fru kommer efter fotbollen på lite mat i alla fall.
 
I morgon DM-serie 2, spännande och jag får åka med Linda-Maria och med i bilen finns även Jörgen och Ture.  Rapport kommer.😊
Idag firar jag Imbolc, ljuset kommer åter ute och dags att tända ljus för gnistan här hemma. Det är också en bra tid att så frön och planera sin framtid. Både riktiga frön inför kommande sommar och det man vill få att växa i framtiden. Även en bra tid att skriva och författa, kanske är dags för boken jag så länge funderat på.❤️
Passar nog på att så lite inför kommande pimpeltävlingar.😉
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela