Allt väl.......

Publicerad 2019-01-20 08:08:33 i Allmänt,

Allt väl, kroppen känns bra efter gårdagens tävling. Men det blir inget fiske idag, utan det finns mycket att pyssla med här hemma.
Resultaten från igår kom snabbt på www.smedjebackenssfk.se
 
Hoppas att jag kan räkna bort min placering som sexa,1444 gram på Leran är nog mitt sämsta resultat på länge.Nästa dm-tävling är 3/2 på Skramsen, Dala-Floda, då blir det nya tag.
 
Föret på sjön igår var, 1-2 decimeter lös snö med skare på vissa håll. På flera ställen var det halt närmast isen och vissa fläckar med vatten och stöp. Jobbigt när man gick ut, men bättre hem, då hade det fryst på i spåren😊
 
I veckan åkte julgranen ut, det blev tomt. Som tur var köpte jag en ädelgran som  inte barrar så mycket.
 
Sågade och klippte av grenarna, så lätt att bära ut den.
Så nu ett minne blott, men jag har en plan för stammen. Allt för återvinning..... Återkommer till det längre fram. Vi hörs, ha en bra dag och Skitfiske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela