Niklas fyller år......

Publicerad 2019-05-11 17:31:57 i Allmänt,

Ja, då har minstingen Niklas fyllt 30 år..... Vart tog dessa år vägen?
 
Hur som helst så var jag till honom och hans fru den 23 april när han fyllde år med en bukett blommor, och fikade.Jag hade gjort ett grattiskort och lite senare skulle vi fira tillsammans med hans bröder.
 Storebror Stefan bröt benet på jobbet och jag var en vecka till England, så firandet var tänkt att bli 5/5. Men det blev uppskjutet. Så idag 11/5 när det egentligen var beräknat att han skulle födas( han var ju nyfiken redan då och kom tidigare😉), så har vi firat honom. Tillsammans med hans (plastfarmor) Elna storebror Mikael och Niklas fru Pantea och voven Stella.
Misstänkt lätt paket.......
Inuti två små paket, han öppnar det större först och blir nog både förvånad och glad.😊🎣
Vi gick ihop hans bröder och jag och bjuder på en dag tillsammans med Ronny Ande'n, fiskeguide och en kompis från min tid i Södertälje SFK.
Det mindre paketet var servetter att putsa solglasögon ögon med, så han kommer att se bra.😎
Tror nog att Niklas  kompis Jonas som han har båt tillsammans med vill följa med och jag med.😊🎣.
Jag kanske inte klarar att fiska så mycket med mina axelproblem, men dricka kaffe är jag bra på och ett och annat foto kan jag nog ta.😉 Rapport kommer.
Så nu ska vi bara ringa Ronny och bestämma dag och plats. Det ska bli så spännande och roligt, något jag ser fram emot.❤️🎣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela