Uppladdning.......

Publicerad 2020-02-27 14:54:00 i Allmänt,

Uppladdningen inför SM i pimpel pågår som bäst. Kläder färdiga att packas och en liten justering av spön.Då jag tagit fram ännu fler och fler tafsspön är fixade.
Mycket kolhydrater och spagetti med köttfärssås. Resorb och annat tilltugg att ha med ut på sjön.
 
Såg igår på facebook-sidan att det är gott om sten, så  jag har med mig extraskär som brukar vara med och även packat en extra krona till Novan.
Nu skulle jag bara vilja se en djupkarta över sjön och lite avstånd. Men det går ju att räkna ut avstånden ändå med hjälp av google-maps eller eniro.
 
Då vi skall bo i stuga vid ett vandrarhem, så har vi med egen frukost, Sen äter vi ute eller tar med mat till stugan. Lär ju bli upp tidigt både lördag och söndag. Tror nog att kvällsdrycken är given en sådan här helg, till kaffet och vätskebalansen.
 
Skall bli kul att träffa alla fiskare igen och roligt att min syster Monika kom med som reserv. Hon reser med Stockholmsbussen och där är det nog "drag" och  pimpel-snack.
 
Så i morgon hämtas jag upp av Linda-Maria och grabbarna Ture och Jörgen. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela