Lägger av......

Publicerad 2022-04-01 13:45:36 i Allmänt,

Nu lägger jag av med tävlingsfisket.😒 Sista tävlingarna blir nästa helg på pimpel- SM i Norsjö. Det är inte så kul att sitta och åka ensam till tävlingar. Så nu får det vara nog, kommer säkert att sakna tävlandet. Men har man hållit på sedan 1964 så får det räcka. Nu får jag drömma mig tillbaka till roliga minnen.😊
 
Idag har vi fått snö i Borlänge och det behöver väl komma ner lite till innan det blir vår. Så här ser det ut vid Storsund,Runn idag. Lånad bild av Runn-is.
 
Så här fint var det vid Ornässtugan i onsdags när barnbarnet Tiam och jag var där på en utflykt.
 
Sjön tappad på vatten och det börjar bli landlöst på en del ställen.
 
Kallt och blåsigt, så vi åkte vidare till en lekpark. Grabben älskar att gunga.❤️ 
I morgon är det tävling på Venjan skitfiske på er som skall dit och söndag har Skinnkroken tävling på Kappsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela