Tv-helg.....

Publicerad 2022-03-19 15:15:28 i Allmänt,

Tv-helg i soffan, hade ju helst suttit på sjön och fiskat KM idag och DM-serie i morgon.😎
Men med feber och magont är man inte så kaxig. Träffade barnbarn i tisdags som tidigare haft maginfluensa, så kan tänka mig att det fanns baciller kvar. Jaja, smällar man får ta, är i alla fall klar till SM nästa år, känns bra.
Glad att jag sparat alla leksaker efter barnen.❤️ Alltid roligt att träffa alla som bor i Ramnäs, länge sedan de var här, och minstingen Hedda är blyg för mig.😉
 
Äldsta och yngsta i Stefans familj, Dennis som fyller 18 år i sommar och Hedda 1 år.
Elin och Dante trummar och sjunger.😊
 Ja, mycket skidor på Tv nu i helgen, långlopp på skidor, slalom, storslalom och skidskytte för herrar och damer. 
Samt bandyfinaler för damer och herrar. Heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

rosietalar

Jag heter Rosie Thörne är 68 år och bor i Borlänge, har tre vuxna söner och sex barnbarn. Jag har alltid tyckt om att vara i naturen, och att fiska. Har tävlingsfiskat sen jag var 10 år och vunnit många tävlingar genom åren .Kommer att berätta om mitt liv och fisket.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela